Zavádzanie zákazníkov

O praktikách nielen zamestnávateľov, ale aj obchodných reťazcov by sa dalo popísať množstvo vecí. Určite sa každý z nás stretol s nejakým prípadom, keď sa obchodný reťazec k nám nezachoval korektne.
Jedna takáto situácia sa stala dnes ráno aj mne. Nakupujem si v nemenovanom reťazci. Chcela som kúpiť džúsy na oslavu, keďže mali byť v akcii rôzne druhy. Naše deti ľúbia pomarančový a multivitamín. No, práve tieto dva druhy som tam nenašla. Tak reku, keď už som tu, tak pozriem aj niečo iné, aby som nešla domov na prázdno. Leto je plné grilovačiek, opekačiek a osláv, tak keď som zbadala fantu a coca colu v akcii tak som ich bez váhania zobrala do košíka. Spokojne som si zaplatila a keď som kontrolovala blok, tak som zistila, že fanta síce bola v akcii, ale coca cola nie. Okrem toho som brala 6 kusov a na bloku som mala 7 kusov.

supermarket.jpg

Neslýchané. Hneď som to išla vrátiť. Tak si hovorím, že sa asi spoliehajú na to, že si to ľudia nevšimnú, že medzi akciovými tovarmi majú aj jeden tovar, ktorý nie je zlacnený. A to ani nehovorím o tom, že nad minerálkou nesýtenou je cenovka na jemne perlivú… Niekto si pomyslí, že je to za tú cenu a zoberie to. A to sa mi už stalo viac krát, že cenovky k tovarom takmer vôbec nesedeli. Potom sa natíska otázka, či to tieto obchodné reťazce robia náročky alebo je to všetko len preto, že predavačky nestíhajú?

nákupní košiky.jpg

Bolo by fér, keby sa k nám chovali férovo a priznali si svoje chyby. Bežný človek si pri vrátení tovaru cíti trápne, ale keď si to kúpime s tým, že to má stáť menej, tak to tak chceme aj naozaj kúpiť. Síce to ešte nepotrebujeme, ale zíde sa to. No keď to máme kúpiť za bežnú cenu, radšej to vrátim. Naozaj v tom majú niektoré obchody riadny chaos a doslova bordel. Človek si musí dávať riadny pozor, aby nakúpil tovar za takú cenu akú videl na cenovke.